TIEDOTTEET

Lapikkaan hallitukseen on auennut kaksi paikkaa! Niina ja Laura lähtivät kohti uusia tuulia, joten etsimme joukkoomme SOOL-vastaavaa ja ympäristövastaavaa. Täytä hakulomake 16.9. mennessä, klikkaa tästä hakulomakkeeseen.

Lapikkaan jäsenrekisteri siirtyy Yhdistysavaimeen ja päivitämme automaattisesti jäsenet vuoteen 2016 asti. Ilmoitathan Lapikkaan sähköpostiin (lapikas@ulapland.fi) mikäli olet aloittanut opintosi 2015 tai aiemmin ja opinnot jatkuvat syksyllä, jotta tietosi voidaan päivittää jäsenrekisteriin.

Uusien fuksien saapuessa syksyisin on ollut tapana kertoa heille ainejärjestöstämme ja sen historiasta.Tästä syystä lähes jokainen lapikaslainen on ollut tietoinen Lapikkaan talousvaikeuksista. Viimeisen viiden vuoden aikana velkoja on lyhennetty säntillisesti, ja tätä on edesauttanut aktiivinen toiminta ainejärjestömme eteen. On esimerkiksi...