TIEDOTTEET

Lapikas ry:n sääntömääräinen syyskokous järjestettiin keskiviikkona 30.11.2022. Syyskokous keräsi tuvan täyteen innokkaita lapikaslaisia, jotka pääsivät tutustumaan kauden 2022 toimintakertomukseen sekä ensi vuoden talousarvioon. Jännitystä päivään toi kaksi äänestystilannetta, sillä sekä puheenjohtajan että hallituksen jäsenten valinnasta päästiin...

Elisa Hälinen: Tunnustuksena rohkeudesta ottaa vastaan Lapikkaan puheenjohtajuus ensimmäisenä opiskeluvuotenasi sekä esimerkillisestä toiminnastasi Lapikkaan ainejärjestön hyväksi.

Nyt jokaisella lapikaslaisella on mahdollisuus verta luovuttaessaan kannattaa ainejärjestömme omaa VeriRyhmää. Muistathan siis mainita luovutuksen alussa kuuluvasi Lapikkaan VeriRyhmään, jolloin luovutus kirjataan ylös.

Lapikas ry:n hallitukseen valittiin 19.9. yhdistyksen ylimääräisessä kokouksessa kaksi uutta jäsentä. Hakemuksia tuli yhteensä viisi kappaletta, jonka vuoksi heidän välillään täytyi suorittaa äänestys. Loppuvuodeksi hallituspestin nappasivat Joonas Hermonen ja Jani Siirilä. Onnittelut valituille!